Informacje ogĂłlne

Aby Japanicon 5 był udanym konwentem, ktĂłry na długo zapadnie Wam w pamięć, będziemy potrzebować WAS. Was, ktĂłrzy złączycie się w zgrany zespół Helperów, dzięki ktĂłrym wszystko będzie przebiegać sprawnie a uczestnicy będą mogli w pełni oddawać się konwentowym rozrywkom, beztrosko bawiąc się na atrakcjach.

Jeśli chcesz dać podczas imprezy coś od siebie, a praca z fajnymi ludźmi sprawia Ci radość to rozważ zostanie Helperem na tegorocznej, piątej edycji Japaniconu!

Jeśli jeszcze nie jesteś nie masz pewności, czy to odpowiednie zajęcie dla Ciebie, zapoznaj się z krótkimi informacjami na temat konwentowego helpowania:

Kto to taki Helper?

Helper (wolontariusziu po ich wyjeździe (przenoszenie ławek, ozdabianie conplace’u, itd.). W trakcie imprezy zajmuje się sprawami porządkowymi i obsługą gości. Na koniec pracy na konwencie do wyboru:

  • Paczka gadĹźetĂłw konwentowych

  • WejściĂłwka dla 1 gościa


Warunki:

  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego

  • Rezerwacja i zakup biletu (zwrot po konwencie)

  • Dyspozycyjność najlepiej od piątku od godziny 15 do niedzieli do 20 (dłuĹźej jeśli będzie tego wymagać sytuacja)



Regulamin HelperĂłw

1. Każda osoba ubiegająca się o bycie helperem musi mieć ukończone 16 lat.

2. Koordynator ma czas na rozpatrzenie wniosku do 5 dni roboczych od zakończenia zbierania zgłoszeń.

3. Koordynator decyduje o przydzieleniu funkcji helperowi oraz może ją w każdej chwili zmienić.

4. Helper zobowiązany jest do rezerwacji i zakupu w przedsprzedaży dwudniowego biletu na konwent. 

5. Wydanie „wynagrodzeń” oraz zwrotów odbędzie się o godz. 18 w niedzielę w dniu konwentu bądź wcześniej po indywidualnym, wcześniejszym mailowym ustaleniu z koordynatorem.

6. Organizatorzy zapewniają:

  • Darmową wejściĂłwkę dla helpera (w formie zwrotu kosztĂłw biletu po konwencie)

  • Dostosowane i zbilansowane dyĹźury

  • Miejsce w pokoju helpĂłw

  • WyĹźywienie

  • Koszulkę oznaczającą Helpera


7. Oczekiwania organizatorów względem helperów:

  • Kultura osobista

  • Pracowitość

  • Komunikatywność

  • Inicjatywa

  • Sumienność

Helperzy, którzy są również Prowadzącymi Atrakcje, nie mogą prowadzić więcej niż 3 godziny programu.

9. Helperzy podlegają również Regulaminowi ogólnemu.



Rejestracje na stanowisko Helpera rozpoczynają się 9.09.2014 i potrwają do 30.09.2014.